domingo, 9 de setembro de 2007

Bibliocleta,Alfonsinha e o druida

Bibliocleta conhecia a história de Salgadinha, porque habitava na fondura da noite onde vivem as estrelas e os sonhos.
Ela conhecia os sonhos de Vicentinho, que se tinha namorado de Salgadinha, e quando ela tivo que deixa-lo na procura da Paz, ele passava o dia a limpar o mar com o seu peteiro e a noite a perseguir a luz da sua estrela. Mas o mar estava tam sujo e a estrela tam longe que Vicentinho terminou esgotado, e foi bater contra umhas rochas da praia de Carnota. Ali mexeu as asas, virou a cabeça, fechou os olhos e morreu. Todo o mundo se entristeceu, e ala no fondo da noite, salgadinha sentiu coma se um lóstrego atravesasse o seu corpo de luz.
Ela, que era a estrela que fazia cumprir os desejos, pediu-lhe ao resto das estrelas, as estrelas do norte, as do sul, as dos árabes e as dos cristãos, a todas as estrelas do ceo e do mar, somentes um desejo: Vida para o seu pâssaro.
Alfonsinha foi a encarregada de levar-lhe aquel bebediço que lhe tinha preparado o druida a Vicentinho. O pâssaro pouco a pouco abriu os olhos, bateu as asas e voou cara o ceu.
Contam as gentes daquele lugar da costa da morte que nas noites claras podem olhar alá no ceo, junto as demais estrelas, duas que formam um par, e que umha delas tem forma de pâssaro.
Alfonsinha e o druida viajam na bibliocleta que guia umha contadora de histórias e vam contando-lhe as nenas e nenos estas e outras muitas histórias para que cuidem do planeta e nom voltem os incêndios, as marés negras ou as terriveis guerras.

Nenhum comentário: